E-book
W koszyku
Niniejsza monografia została poświęcona różnym determinantom skuteczności audytu wewnętrznego oraz problemom związanym z oceną kondycji ekonomicznej podmiotów gospodarczych i instytucji. Audyt wewnętrzny jest stosunkowo młodym obszarem badawczym. Pierwsze publikacje w tym nurcie literatury krajowej i światowej pojawiły się w 2000 roku. Mimo że ich liczba ciągle rośnie, to wciąż aktualne są pytania, czym jest audyt wewnętrzny oraz w jaki sposób może on zwiększać wartość tworzoną dla organizacji. Wzrost lub przynajmniej utrzymanie znaczenia organizacji to kluczowe wyzwania dla każdego doradcy, nie wyłączając audytora wewnętrznego. Jednak zrozumienie, co w praktyce oznacza skuteczny i tworzący wartość dla organizacji audyt wewnętrzny wcale nie jest takie łatwe. Nierzadko trudność sprawia kierownictwu docenienie podstawowej roli audytorów wewnętrznych, dla których nie liczy się wyłącznie wynik finansowy. Postrzeganie zawodu audytora wewnętrznego i wartości jego pracy przez interesariuszy spoza społeczności audytorskiej wielokrotnie nie pokrywa się z oczekiwaniami samych audytorów wewnętrznych. Jeśli przyjrzymy się bliżej rzeczywistości, to stwierdzimy, że nie można dłużej ignorować dość częstego rozczarowania wśród interesariuszy audytu wewnętrznego jego rolą i znaczeniem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej